Sabtu, 1 Oktober 2011

TAHNIAH GUAN ENG

HAA...MCM TU LA LAIN KALI

GEORGETOWN - Ketua Menteri, Lim Guan Eng memohon maaf kepada Sultan Johor, Sultan Ibrahim Ibni Almarhum Sultan Iskandar kerana menyinggung perasaan baginda berhubung satu kenyataan didakwa memburukkan negeri Johor.

Guan Eng berkata, beliau memohon maaf sepenuhnya kepada baginda dan rakyat negeri Johor dan mengakui tidak berniat memburukkan Johor atau mana-mana negeri lain.
“Sebagai rakyat Malaysia yang setia kepada Raja dan negara, saya ingin memohon maaf di atas kenyataan dibuat sebelum ini berkaitan Johor.

“Saya berasakan bahawa kenyataan saya sudah disalah lapor oleh media yang dikawal Barisan Nasional (BN),” katanya.

Sila Klik Pautan Laporan Akhbar 


 GULA DARI KU


Guan Eng telah pun memohon maaf. Seperti kata Perdana Menteri, permohonan maaf itu dengan sendirinya menunjukkan yang dia mengakui yg dia salah. Kalau tak salah mengapa minta maaf kan?  Lagipun rakamannya semua ada. 

Tentang 'salah lapor' yg dikatakannya itu, itu ku anggap cuma satu tindakan 'to save face' (untuk menyelamatkan kemaluan..oops..rasa malu di muka).

Tapi dalam hati dia mcm mana? Itu antara dia dgn tuhan dia.. Dia org kuat Kristian kan? Kalau dlm Islam, setiap kata2 itu adalah dari hati dan ia tercetus ekoran niat di lubuk hati.   



Tiada ulasan:

Catat Ulasan